BACTA
|
Podręczna apteczka w nowoczesnym wydaniu;) Odnawia raczej niewiele energii, ale zawsze lepsze to niż nic. Poza tym możesz mieć przy sobie maksymalnie 5 takich apteczek i używać ich w dowolnym momencie. W trakcie walki może być bardzo przydatna.
|
GOOGLES
|
Typowy noktowizor. Nieoceniony przy zwiedzaniu ciemnych pomieszczeń. Gdy jest włączony zużywa energię, którą można ładować zbierając baterie. Bardzo przydatny w jednym z etapów w trybie SINGLE, gdzie Kyle porusza się (i walczy) w tunelach.
|
KEY
|
Klucz;) Można je znaleźć przy ciałach dowódców. W grze występują dwa rodzaje: SECURITY oraz SUPPLY. Pierwszy, najważniejszy, służy do otwierania ważnych drzwi, często będących jedyną drogą do końca etapu. Drugi jest wykorzystywany do otwierania skrzynek, w których można znaleźć np. amunicję.
|
MEDKIT
|
Duża apteczka. Odnawia więcej energii niż BACTA, ale nie można jej przechowywać tzn. uaktywnia się automatycznie po znalezieniu. W początkowych etapach bardzo przydatna, jednak nie występuje zbyt często, więc gdy już można używać FORCE HEAL lepiej korzystać z tej zdolności.
|
ARMOR - MEDIUM
|
Uzupełnia poziom pancerza. Działa na tej samej zasadzie co armor w innych FPP (np. Quake 3). Czasem można go znaleźć w skrzynkach, do których otwarcia potrzebny jest SUPPLY KEY.
|
ARMOR - SMALL
|
Działa tak samo jak wersja MEDIUM, tylko dodaje mniej punktów pancerza.
|
SEEKER
|
Ta zabawka powinna być znana fanom Gwiezdnym Wojen. Jeśli dobrze pamiętam, Luke Skywalker uczył się przy pomocy tego urządzenia "obsługi" miecza. W Jedi Outcast służy on (Seeker, nie Luke;) jako osobista ochrona, tzn. lata dookoła właściciela i ostrzeliwuje przeciwników. Jego siła ognia nie jest może olbrzymia, ale pomoc zawsze się przyda.
|
SENTRY GUN
|
W pełni automatyczne działko typu zostaw i zapomnij;) Wystarczy zostawić SENTRY GUN i poczekać aż pojawi się przeciwnik. Niestety słaba wytrzymałość powoduje, że przeciwnicy szybko uporają się z tą przeszkodą. W trybie SINGLE należy na nie uważać, gdyż w początkowych etapach mogą sprawić trochę kłopotu.
|
SHIELD WALL
|
Rodzaj zapory. Wystarczy zostawić na ziemi, a po chwili pojawi się niebieska, półprzezroczysta ściana. Mówiąc szczerze prawie tego nie używałem, ale boty w MULTIPLAY'u lub Smog czasem korzystają z tego urządzenia, więc może coś w tym jest;) Jeśli jesteś zwolennikiem szybkiej akcji - odradzam. Zastosowanie typowo defensywne.
|
BINOCULARS
|
Futurystyczne lornetki. Nie posiadają żadnych specjalnych właściwości poza powiększaniem obrazu, ale to nie powinno nikogo dziwić;) Przydatne na otwartych przestrzeniach (np. w etapie Yavin Canyon), jeśli chcesz znaleźć przeciwnika zanim on znajdzie ciebie.
|
-------------------------------------- Autor: [FPP]Kazs Aktualizacja: 04·12·2002 - 09:01
: DRUKUJ
|