f·p·p · j·e·d·i ·k·n·i·g·h·t
http://jk2.fpp.pl


JEDI KNIGHT 2

Tryby gry

Po przejściu kilku pierwszych etapów w single player, można by pomyśleć, że JK2 jest grą, która w żaden sposób nie wyróżnia się wśród innych. Takie przeświadczenie znika bardzo szybko gdy tylko dostaniemy w łapki Light Saber’a, i nasza postać nauczy się posługiwać mocą. Moc i Light Saber niby tak mało a „normalną” rozgrywkę zmienia nie do poznania. W Jedi Outcast dostępne są standardowe jak na grę FPP tryby rozgrywki dla wielu graczy:

Free for all [FFA]

Stary poczciwy deathmatch – każdy sam, im więcej „zlikwidowanych” przeciwników tym więcej punktów.

Team free for all [TFFA]

Jak wyżej z tą tylko różnicą że gramy drużynowo, znaczy się – mini wojenka :)

Capture the flag [CTF]

Podobnie jak w TFFA walczą między sobą dwie drużyny, różnica polega na tym, że głównych punktów nie zdobywa się za zlikwidowanie gracza z przeciwnej drużyny, tylko za zabranie flagi, która znajduje się zazwyczaj w centrum bazy wroga, i za doniesienie, jej do swojej bazy / flagi.

Duel

Tryb stosunkowo rzadko spotykany w grach FPP. Na niewielkiej za zwyczaj arenie, walczy ze sobą tylko dwóch graczy na raz. Kiedy pojedynki skończy się na uprzednio ustalonym wyniku przegrany dołancza do spektatorów*, a następny gracz w kolejce zajmuje jego miejsce, by pokonać mistrza.

Gdzie tu ta wcześnie wspominana „inność” ? – Już mówię. Uruchamiając serwer Administrator musi poczynić pewne przygotowania. Nie licząc wyboru trybu gry, limitu fragów/punktów, czy map, musi też on ustalić co nam – graczom, można:

Saber only - Całkowity brak broni palnych, jedyna broń jaką można się posługiwać to Light Saber

Force Mastery level - Poziom znajomosci mocy

Niby też nie dużo, ale gra na serwerze FFA, Saber only i force mastery level : Jedi master nabiera nowego „wymiaru”, niema już tutaj standardowego „Shoot’em up”, gracze posługują się umiejętnościami których nie znajdziemy w innych grach FPP.

Przykładowo, nie używająć miecza, można skutecznie pozbyć się przeciwnika nawet go nie dotykając. Pozwala na to Force Grip dzięki której to umiejętności, można delikwenta złapać za gardziel (w dalszym ciągu nie zbliżając się do niego) i potrzymać go „wystarczająco długo” w powietrzu, albo wrzucić do najbliższej przepaści :)

--------------------------------------
Aktualizacja: 07·12·2003 - 11:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-05-03, 07:31, z 172.70.131.132 (172.70.131.132)
Strona dostępna online pod adresem: http://jk2.fpp.pl/?pl:pages:show:60:::

DRUKUJ | Powrót