f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · j·e·d·i ·k·n·i·g·h·t | FearOth | Wszystko o CTF.

kk ^^
07·12·2003 - 14:01 - limAn - Edytuj
dodalbym tylko pare informacji o np dark rage ktore w spolce ze speedem jest zabojcza dla ucikajacego, niskiej przydanosci lightninga i pr0tecta ("it takes one more shot to kill you" © by ktostam) oraz jakims zarysie przydatnosci poszczegolnych broni ale gj anyway

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
07·12·2003 - 14:01 - [FPP]x44d - Edytuj
GJ ale powinno trafic to to do poradnikow...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


^^
07·12·2003 - 14:01 - AcheroN - Edytuj
ja i /< zauwazylismy ze speed + rage wcale szybciej od samego speeda nie biega (no moze minimalnie ale nie pokrywa sie to z kosztami w hp i pozniejszym slow-motion ;o)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


klol
07·12·2003 - 19:02 - EpYoN - Edytuj
hmmmmmmm to jak jest poradnik ctf to moze ja napisze poradnik siege dla srednio zaawansowanych:>>??

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


=]
07·12·2003 - 14:01 - v0sen - Edytuj
Chyba pierwszy artykul na jedi.fpp.pl, ktory mnie naprawde zainteresowal. Szkoda, ze taki krotki. Oj przydalby sie, przydalby jakis dluzszy poradnik.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hm...
07·12·2003 - 14:01 - FearOth - Edytuj
LMN pokaż mi kogos kto uzywa rage ? Nikogo takiego nie znam to shit w którym zabiera Ci hp odpada... a sprobuj przejsc przez miny na podescie flagi bez protecta :> (Mówimy o sytuacji w ktorej musisz ja wziasc i nie masz broni zeby ich rozbroic)

Fajnie ze artykuł sie podoba moze i krótki ale ostatnio mam duzo roboty i wena mnie opusciła...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re
07·12·2003 - 14:01 - limAn - Edytuj
kk z tym ragem to zart byl chcialem wasza czujnosc sprawdzic ;b

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


n1ce
07·12·2003 - 14:01 - Gh0st - Edytuj
G00d J0B... chyba jeden z ciekawszych artykułów jakie czytałem tu, ale zgadzam się z moim poprzednikiem trochę przy krótki. Następnym f0 ma być dłuższy

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


lol
07·12·2003 - 14:01 - f0 - Edytuj
Co to ja jestem Pisażem sie nie urodziłem... moze + bronie byłby dluzszy moze moze... a teraz gadac kiedy mucimy jakiegos CTFa

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


lól
07·12·2003 - 14:01 - Zeir4m - Edytuj
aaaa wiec to o to chodzi w tego CTFka no to teraz mozemy zagrac juz wiem jak co dziala :> Dobrze ze wspomniales o tym zachowaniu, malo fajne jak ciebie od lam wyzywaja bp pus*esz O_o'' i dopisz ze jak sie przegrywa to nietrzeba dochodzi do wygrywajacego teamu :/ artykuli 1 klasa, on specjalnie nie pisal o broniach zeby miec temat na nastepny >=) sie rozpisalem ..

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


oO
07·12·2003 - 14:01 - 0k0 - Edytuj
artykul jak najbardziej na miejscu bo zaczyna cos sie dziac w okol CTFa u nas [at last] swoja droga ja moze bym tu dodal tylko ze jesli chce sie pograc na powaznie warto sobie porobic bindy w stylu'out of force' 'heal me' etc

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


blah
07·12·2003 - 14:02 - Richy - Edytuj
Blah ;p A kto pierwszy zaczal robic te bindy jak nie ja?;p qwa wszystko byscie zgapili blahaha ja wam dam ;p

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re
07·12·2003 - 14:02 - limAn - Edytuj
[V] - [3] - [2] ? voicechat "medic!" ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Git
07·12·2003 - 14:02 - Milo - Edytuj
W sumie dosyć krótki jak na artykół i sądze, że to jest raczej wstęp do CTF, bo rpzecież nie samymi forcami człowiek żyje ;p Poza tym to z absorbem nie jest tak różowo jak napisałeś, bo przecież można takiego kolesia spowolnić pullem, czy pushem, albo podczas skoku nad przepascia skutecznie zepchnac w dol =] No i nie napisałeś, ze pushem można odpychać pociski, nie mówiąc już o samych broniach.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re
07·12·2003 - 15:00 - limAn - Edytuj
i ze gripem mozna zdusic paliwo w rakiecie

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


lol
07·12·2003 - 15:01 - Milo - Edytuj
lol

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


force comment
07·12·2003 - 15:01 - RG|Kolec - Edytuj
jak rozumiem FearOth to jest pierwszy z cyklu artykułów o CTF'ie :>

wydaje mi się że na początku powinieneś się bardziej skupić nie na mocach, bo do tego każdy kto będzie chciał grać bez większych problemów dojdzie sam metodą prób i błędów, tylko na ogólnym zachowaniu podczas gry w CTF'a aby było jak najbardziej profesjonalne.

pobindowanie sobie komend dających znać reszcie drużyny o różnych istotnych dla zwycięstwa faktach jak np. którędy ucieka wrogi flag carier (bindy mogą być dostosowane do mapy) czy którędy samemu się będzie wiało z flagą (coby goście dali tam wsparcie i zatrzymali pogoń).

może byś przedstawił najprostsze i najczęsciej stosowane taktyki (czyli cokolwiek bardziej zorganizowanego niż "hurrra...! w pierod!" )

dobrze by było też napiętnować faktycznie lamerskie zagrania na servach CTF'owych - jak np. usilne się pchanie do mocniejszej drużyny, zbyt częste zmienianie drużyn czy opieranie się "zbalansowaniu" drużyn dlatego że ktoś nielubi grać w innym kolorze

oraz opisać podstawowe archetypy gracza CTF'owego specjalisty - snajpera z force seeingiem, śródplanszowego blokera, skradacza, BattleRager'a który wbrew wszelkim przeciwnościm stara sie przebić na "siłę", zaczajonego obrońce czekającego aż ktoś go minie, sapera - pasjonata min, itp. itd.

potem by się przydał poradnik do Force Battle czyli opis jak która moc działa w najdrobniejszych szczegółach i jak ją kontrować (czyli np. jak to ktoś tu już napisał działanie push/pull na gościa z absorbem w locie - absorb absorbuje ale przerwane zostaje działanie force jumpa u absorbera co owocuje tym że spada prosto w dół tam gdzie aktualnie był [najlepiej nad przepaścią : ] etc. etc.)

czekam na kolejne części poradnika :>

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


heh krótki
07·12·2003 - 15:01 - f0 - Edytuj
Przeczytaj go sobie 5 razy i juz bedzie wsam raz, wejdz na inne serwisy fpp tam artykuły sa o połowe krótsze i nikt nic nie mówi.

Jesli wszyscy tak doskonale "znaja" sie na CTF czemu nikt w niego nie gra ?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ja nie gram
07·12·2003 - 15:01 - Milo - Edytuj
bo są wakacje O_o poprostu załapałem lenia. Część graczy może wyjechała, a moze im się nie chce. Poza tym f0 nasz serwis fpp chce się wyróżniać spośród reszty.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


TS
07·12·2003 - 15:01 - Richy - Edytuj
hmm... zastanawiam się dlaczego u nas tak malo się mówi o Team speaku i inny programach służących do komunikacji głosowej. Imo to jest dośc potrzebne, latwiej powiedziec ktoredy idzie przeciwnik niz marnowac czas na pisanie tego... warto by bylo wspomniec o TS2 .

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re
07·12·2003 - 15:01 - limAn - Edytuj
saper - pasjonat mowisz xO

imo dobrzeby bylo zebysmy w koncu mieli jakis serv pod ctfa, najlepiej jakbyto byl v3t ale unpure bo na pure mi h4xy nie dzialaja

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


right
07·12·2003 - 15:01 - RG|Kolec - Edytuj
racja...
Team Speak
nigdy nie korzystałem bo niemam mikrofonu ale... nieumiem sobie wyobrazić CTF'a w komercyjnym wydaniu(na kasę i za kasę w wykonaniu "Leonów zawodowców" ) bez TS'a

good 1

no to czekamy jeszcze na podroździał "Team Speak - CTF Battle Chat" :>

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re
07·12·2003 - 15:01 - 0k0 - Edytuj
nie ma problemu V3T znowu stoi jak cos to walcie do mnie albo do Milo bo widze ze cos TFFA na NH2 sie znudzilo bo ludzie zadko graja tak wiec raczej Sznajlu nie bedzie mial za zle ze znowu tam CTF zawita

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Moze i racja
07·12·2003 - 15:02 - Fear0th - Edytuj
Ale jesli napisałbym to wszystko tutaj co bym potem miał pisac ? Bez przesady nie wypisze wszystkiego w 1 bo na tym sie skonczy moja "praca" tutaj. Pozatym artykuł ten nie jest poradnikiem a dodałem poradnik dla tych co nie grali w to jeszcze i chcielby znac choc podstawy.

"oraz opisać podstawowe archetypy gracza CTF'owego specjalisty - snajpera z force seeingiem, śródplanszowego blokera, skradacza, BattleRager'a który wbrew wszelkim przeciwnościm stara sie przebić na "siłę", zaczajonego obrońce czekającego aż ktoś go minie, sapera - pasjonata min, itp. itd."

Hm... z tego co wiem CTF to gra w której każdy uzywa wszystkiego to nie siege z wybranymi pr0fesjami wiec chyba to nie ten tryb ? Może napisze cos jeszcze ale to za jakiś czas...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hmm...
07·12·2003 - 16:01 - RG|Kolec - Edytuj
niezrozumiałeś...
odgórnego podziału na role może niema ale każdy przecież gra inaczej i w innych sytuacjach sprawdza się najlepiej

ja np. niecirpię działać w obronie zato zazwyczaj bardzo dobrze czuję się w roli "sródplanszowego blokera" czyli gościa który orbituje gdzieś pomiędzy bazami i utrudnia przebicie się wrogiemu atakowi oraz czeka na ewentualnego flag carriera (z obu drużyn ; )
- innymi słowy nie atak, nie obrona, tylko wsparcie
zaś w chwili kiedy przechodzę do ataku (zależy od nastroju i zgrania z resztą drużyny)zaczynam się zachowywać jak typowy BattleRager

coś w tym jednak jest skoro niektórym wystarcza snajperka force seeing i tak im dobrze że przez całą rozgrywkę moge się z miejsca nieruszyć

zastosowana przezemnie klasyfikacja wynika z moich obserwacji psychologicznych poczynionych podczas gry w CTF'a

jak się dobrze przyjrzysz to prawie każdy gracz coś robi częściej a coś rzadziej podczas gry - ma jakiś swój schemat zachowania którego zrozumienie pomaga zarówno w walce z nim jak i przeciw niemu


cóż...
może dzielę włos na czworo ale wydaje mi się że to całkiem ciekawe zagadnienie :>

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


heh
07·12·2003 - 16:01 - FearOth - Edytuj
Może cos sie napisze o tych pozycjach "Broniacy", "Atak", "Srodek" ale jak już to w poradniku kto co powinien robic i na jakiej pozycji to jest artykuł i taki jak jest taki zostanie...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


TS ... przeszlosc ;>
07·12·2003 - 18:02 - Lord Hassan - Edytuj
Teamspeak to przeszlosc, Ventrilo ma p0w3r. Na scenie CS'a wykorzystujemy to zawsze w kazdym meczu :>. Daje to wielka przewage.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 18 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.070742 sek.