|
Sojusz Jasnej Strony Mocy
Na pomysł zawiązania ligi jasnej strony wpadłem już dawno, przekonując wszystkich moich znajomych z neta, którzy dużo mogą. Opisywałem im jak to moim zdaniem mogłoby wyglądać. Teraz opisze to wam. Znajdujemy 3-4 klany jasnej strony mocy. Ich clan liderzy zawiązują ścisły sojusz. Do nich przyłączają się inne klany, które mają mniejsze znaczenie, aczkolwiek nie są dyskryminowane. Będąc w sojuszniczych klanach, macie dostęp do skinów, map czy czegoś tam tworzonego przez ludzi będących w sojuszu. Należy przestrzegać ścisłego regulaminu. Klany Wyższe wyznaczają po jednej osobie, która dostaje admina na serverach i pilnuje porządku. A właśnie servery! Klany sojusznicze zakładają dwa servery. Jeden na którym jest Moc, nie ma broni i drugi tylko do dueli/ turniejów duelów. Ludzie przychodzą tam, patrzą jaka jest świetna organizacja i namawiają swoje klany do wstąpienia.
Konflikty między klanowe rozwiązywane są w sposób taki: na początku mecz na terenach neutralnych (powiedzmy 4vs4 bez cl-a), mapka cuntry road albo taka, która nie ma nic wspólnego ze świątyniami i głównymi siedzibami klanów. Takich meczy powinno być powiedzmy dwa. W związku z takim rozwojem sytuacji powinna powstać mapka która przedstawia np. tereny klanu X i tereny opanowane przez klan Y, oraz umiejscowienie graczy na poszczególnych mapkach. Wiadomo że np. w pobliżu siedziby klanu X będzie można deportować w magiczny sposób wszystkich lepszych zawodników, ale np. na tereny graniczne będą mogli się dostać tylko ci co brali udział w meczu w pobliżu tej planszy. Dobrze więc pierwsze dwa starcia wygrywa klan X. Potem mecz z Mocami w jakimś tam opuszczonym hangarze. Klan X zwycięża ponieważ Jedi z ich klanu wyzywał na honorowy pojedynek najlepszego zawodnika Y będącego na terenie klanu X. Następny tydzień. Mapa na serverze załóżmy cloud shark. Tereny w pobliżu świątyni klanu Y. Klan Y może wystawić jednego zawodnika więcej, turniej dueli. Niestety klan Y znowu przegrał. Jedi X wdzierają się na tereny świątyni. Jest ich tylko 3 a obrońców aż 5(którzy nie zginęli w ostatnim starciu). Tffa w jedicouncilgc2(lub na mapie klanu wov, ewentualnie mapce klanowej). Na mapie wyznaczony jest centralny punkt gdzie stoi cl. Gdy np. klan X będzie miał 10 punktową przewagę, cl może ruszyć do boju i można go atakować. Oczywiście nie obejdzie się bez dobrego sędziego i dużej uczciwości graczy. Gdy cl zginie powiedzmy 5 raz mecz jest przegrany. Teraz do akademii wkraczają siły klanu X w glorii i chwale! Z klanu Y został tylko cl i jego dwóch najwierniejszych i najsilniejszych wojowników. Z klanu X cl wybiera 2 pomocników i rozpoczyna się decydujący turniej dueli i/lub mocy. Gdy klan Y przegra wiktoria jest po stronie klanu X. Nagrodą jest np. przejście jednego zawodnika do klanu X (niekoniecznie na zawsze, przecież to tylko zabawa), lub coś zupełnie innego(publiczne ścięcie graczy Y). Tak mogą być rozgrywane wojny. Do tego można dodać walkę na ulicach miasta bez Mocy i mieczy, lub ctfa.
Wiadomo, jak liga będzie dobrze funkcjonować to zaraz jakieś turnieje, puchary itp. W Sojuszu prowadzone by było oczywiście rankingi klanów, zwykłe klanówki i rankingi graczy. I może znajdzie się sponsor, który postawi server, lub zaprosi na turniej :)-ale to tylko marzenia. Komu by się chciało zawiązać Rade Jeedai i robić stronke, mapki i takie tam inne bzdety. Jednak pomyślcie o tym- jak by było fajnie gdyby konflikt klanu X i Y trwał przez tygodnie i o dziwo, nie stracił na popularności i ciekawości.
-------------------------------------- Autor: Kaldan Aktualizacja: 04·12·2002 - 19:02
: DRUKUJ
|
|